Overtref klantverwachtingen met een FAQ Chatbot 

Met een slimme FAQ chatbot automatiseer je alle terugkomende vragen. In de whitepaper lees je hoe jij met een FAQ chatbot aan de slag kan. Download nu.

Download Whitepaper
Askroger - klant1

Overtref klantverwachtingen met een FAQ Chatbot 

Met een slimme FAQ chatbot automatiseer je alle terugkomende vragen. In de whitepaper lees je hoe jij met een FAQ chatbot aan de slag kan. Download nu.

In deze whitepaper lees je:

Efficiƫnt en adequaat reageren als bedrijf zorgt er automatisch voor dat de klanttevredenheid omhoog gaat. Het klantcontactcenter loopt als een ader door je bedrijf. Medewerkers investeren veel tijd in het beantwoorden van vragen. Chatbots zijn zogenoemde geautomatiseerde gesprekspartners en helpen bedrijven om klanten te woord te staan.

Altijd Aanwezig

Geef altijd en op elk kanaal antwoord met een FAQ Chatbot

Gebruik Data

Van reactief naar proactief customer service op basis van big data

Slim Routeren

Lees hoe je slim inkomende dialogen kan routeren voor optimale efficiency

Download Whitepaper

"Als Ask Roger! zegt dat het gaat lukken, dan komt het ook voor elkaar. Wij hebben inmiddels een flinke vertrouwensband opgebouwd en zijn al jaren klant. Ook nu hebben we weer uitstekende service ontvangen."

Ask Roger - Museum Volkenkunde

Tim van Rijn

Projectmanager ICT, Museum Volkenkunde

Download Whitepaper

Lees hoe je een Chatbot effectief inzet voor jouw customer service. Download nu de whitepaper!

Download Whitepaper
Ask Roger - blur businessman
Ask Roger - logo

Creating Happy Customers